Een tijd van…

Beste mensen,
 
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Na 9,5 jaar bij Kime is dan nu de tijd aangebroken om te gaan.
Allereerst wil ik iedereen die betrokken is geweest bij het BJJ in Hellevoetsluis uiteraard bedanken voor hun inzet en, niet in het minst, gezelligheid.
Van de oud gedienden die ook al weer meer dan 4 jaar meedoen tot aan de nieuwe lichting die net de eerste stappen op de mat hebben genomen.
Laat mijn vertrek geen excuus zijn om te stoppen met BJJ, immers daar is geen excuus voor te verzinnen.
Ik zal ook niet stoppen !!
 
Zij het dat ik het nu wat dichter bij huis zoek; in de omgeving van Rotterdam / Den Haag. Dus als jein de buurt bent: neem even contact op en dan rollen we zo de mat weer op !
 
Ik kijk terug op een hele leuke tijd en wens iedereen verder een hele fijne gezonde en sportieve toekomst toe !!
 
Tot snel op de mat !!!
 
Charly
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie