22 April 2009

Gisteren een indrukwekkende documentaire bekeken van/over BJ-Penn genaamd 90 days.

Het gaat over de 90 trainingsdagen van BJ die vooraf gaan aan zijn rematch met George St. Pierre. Wat je ook vind van BJ als persoon of sporter, eenieder moet toegeven dat hij (tegenwoordig) zijn voorbereiding serieus neemt.

Dus… geïnspireerd door deze documentaire ga ik ook een 90 Dagen trainingsregime documentaire maken met iedere dag (voor zover dat gaat lukken) een update op deze site. Ik weet nog niet waar ik mij voor ga voorbereiden, over 90 dagen zitten we ergens in Juli. ‘Gelukkig’ weten we in Nederland nooit of er over 90 dagen ergens een tooernooi is, dus is het een beetje onzinnig om dit te doen ter voorbereiding voor een toernooi. Laten we het er maar op houden dat dit ter voorbereiding is voor het zomerkamp van het BTT in Augustus/September in Girona.

 

Dus vol goede moed gaan we beginnen !!!

 

Verder is er nog nieuws met betrekking tot graduaties binnen het Team:

  • Marco (MdK) heeft afgelopen donderdag zijn blauwe band mogen ontvangen van Ze Marcello.
  • Lennart heeft afgelopen vrijdag zijn bruine band (in Belgie) ontvangen van Ze Marcello !

Ik wil beiden via deze weg hartelijk feliciteren met deze prestatie !!!

 

Tot zover deze update, tot morgen !

 

-=C=-

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie